[Ninux-Wireless] R: Re: server casalingo debian howto

lilo al3lilo a autistici.org
Mer 24 Feb 2010 06:59:01 CET

io sono dentro invece :o

molto benfatta :)

lilo
--

*computers are like air conditioners: they work badly when you open
windows... but In a world without walls, who needs windows or gates?*