[Ninux-Wireless] Google Fiber

Alessandro Gnagni enterprise.nx a gmail.com
Lun 13 Ago 2012 11:27:05 CEST

Io all'inizio do sempre fiducia, e per ora google non mi ha fatto
scherzi che mi hanno fatto pensare di non meritarla.
Non si può pensare che ogni persona al mondo cerca di fregarti a
prescindere.

Up to one gigabit upload & download speed . Full channel TV lineup . 2
year contract . No data caps
Nexus 7 tablet . TV Box . Storage Box . Network Box . 1TB Google Drive .
$120/mo + taxes and fees

Up to one gigabit upload & download . No data caps . 1 year contract .
$300 waived construction fee
Network Box included . 1TB Google Drive . $70/mo + taxes & fees

Up to 5Mbps download, 1Mbps upload speed . No data caps . Free service
guaranteed for at least 7 years . Includes Network Box
$300 construction fee (one time or 12 monthly payments of $25) + taxes
and fees

porca miseria ha delle offerte che fanno impallidire qualunque servizio
che ti offra anche la metà.

Alla fine se fai google o infostrada/Telecom sempre con qualcuno stai, e
se devo scegliere preferisco Google 10 a 1.