[Ninux-Wireless] Anonymous' radio based networking

Francesco Rapanà f.rapana a gmail.com
Sab 26 Apr 2014 00:02:35 CEST

Infatti è scritto proprio nella descrizione del progetto che viene indicato
come draft, proposal, proof of concept e:

We saw people working on different mesh related projects and we thought
'One solution shouldn't discard another one but it should try to complement it,
to add interoperability and to allow heterogeneous systems'.
As different serious projects are looking for solutions based on
802.11 standards we said,
'WTF lets try to reinvent the wheel for exploration and fun'.

Anche secondo me il tutto lascia il tempo che trova. Tra l'altro credo che
in una situazione come quelle indicate nella descrizione del progetto basta
qualche jammer per bloccare tutto.